TravelPasja.pl - blog o podróżach, wyprawy samochodem po Polsce i Europie

camping san antonio ibiza

Camping San Antonio

Hiszpania - Ibiza - Sant Antoni de Portmany

Kategoria : b/d, plaża : tak (300m), basen : tak, plac zabaw : nie, nasza ocena : 3/5

Camping San Antonio - najlepsza lokalizacja na wyspie. Położony jest przy drodze wylotowej z miasta, około 5 minut spacerem od centrum. Na campingu znajduje się kilka bungalowów, obiekty sanitarne, basen oraz miejsca wyznaczone do rozbicia namiotów. Pierwszego dnia położyliśmy się około 23, po czym w rozmowie doszliśmy do wniosku, że mogliśmy tutaj się rozbić od początku pobytu na wyspie i dojeżdżać m.in. do Cala Bassa czy Tarida miejskim autobusem...
camping es cana ibiza

Camping Es Cana

Hiszpania - Ibiza - Es Canar

Kategoria : b/d, plaża : tak (300m), basen : tak, plac zabaw : tak, nasza ocena : 5/5

Camping Es Canar na którym spędziliśmy kilka dni charakteryzuje się wyższymi cenami za pobyt w porównaniu np. z campingiem w Sant Antoni de Portmany, ale jest lepiej wyposażony, jest większy i zdecydowanie bardziej zadbany. Po dotarciu na miejsce i rozbiciu namiotu wybraliśmy się na pierwszy spacer po okolicy. Przyjemną promenadą ciągnącą się wzdłuż częściowo klifowego brzegu dotarliśmy do pierwszej, bardzo ładnej plaży Cala Nova...
camping cala bassa ibiza

Camping Cala Bassa

Hiszpania - Ibiza - Sant Josep de sa Talaia

Kategoria : b/d, plaża : tak (500m), basen : nie, plac zabaw : tak, nasza ocena : 3/5

Miejscowość, a raczej wioska Cala Bassa położona jest około 13 kilometrów od San Antonio, drugiego co do wielkości miasta na wyspie. Po dotarciu na camping, wybraliśmy miejsce pod namiot i postawiliśmy go na nogi, po czym poszedłem zagotować wodę w kubkach turystycznych, do których nasypałem zupkę z torebki. Hmm, kucharz ze mnie żaden. Zupa była bardzo słona. W pierwszej wersji zwaliłem winę na Winiary, później jednak okazało się, na tym campingu po prostu leci...

Ibiza - zerknij na lokalizację kempingów

Wpadnij na YouTube

TravelPasja.pl

Witaj na blogu. Zaplanuj z nami swoją podróż samochodem i z namiotem w bagażniku.

Sprawdź nasze relacje z wycieczek autem po Polsce i Europie, w których opowiadamy o najpiękniejszych miejscach, plażach, wsiach i miasteczkach oraz prowadzimy krok po kroku do samodzielnej organizacji podróży od A do Z.

Przedstawiamy wszystkie poniesione koszty i podpowiadamy jak podróżować...taniej i lepiej.

Rozgość się i...szerokiej drogi!
insta travelpasja

Śledź nas na Facebooku

TravelPasja.pl © 2003 - 2024 - blog o podróżach prawa autorskie mapa strony
Pod ręką do góry ↑
Pliki Cookies : Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce. Rozumiem i akceptuję komunikat. Nie pokazuj więcej.